DIY: Cum decorezi o cutie cu șervețel

08:45

Bună dimineața, frumoșilor! 
Sper că ați făcut ochișori, iar acum savurați ceaiul/cafeaua/laptele etc. lecturând postarea de astăzi. Așadar, eu zic să vă înarmați cu răbdare și atenție, și să vă așezați comod deoarece v-am pregătit ceva mai special, iar postarea e oleacă mai lunguță. :)
Mereu v-am zis cât de mult contează feedback-ul vostru pentru mine. Drept urmare, postarea de azi este acceptul meu la ”provocarea” dată de unul dintre voi acum ceva timp. Pentru că este sâmbătă, m-am gândit să vă invit în backstage, să vedeți cum decorez un cufăraș. Ce ziceți? Sună interesant?

Materiale necesare :
* Cutie/ Cufăr din lemn
* Șervețel cu model
* Vopsea acrilică ( culoarea dorită) 
* Adeziv special pentru Tehnica Decoupage-ului
* Patină pentru învechire (ador aspectul vintage <3 și din acest motiv folosesc culoarea bronzului)
* Lac special (pentru protecție)
* Pensule
* Burețel ( este opțional; eu folosesc burete de vase, pe care îl tai în bucăți mai mici)
* Șurubelniță
* Șmirghel (am uitat să îl fotografiez)
Pasul 1. Mai întâi îl răsucești :)) desfacem șuruburile, scoatem balamalele și încuietoarea.
Pasul 2. Cu ajutorul șmirghelului, finisăm cutiuța. (nu prea mult dacă nu e nevoie)
Pasul 3. Aplicăm vreo două straturi de vopsea acrilică, cu o pensulă mai lată. Eu folosesc și burețel pentru ”al treilea strat”, pentru a nu rămâne dâre de pensulă.
Pasul 4. În timp ce se usucă cutia, pregătim șervețelul. Eu prefer să nu decupez modelul cu foarfeca, ci folosesc o pensulice subțirică. O pun în apă, iar apoi conturez modelul. Nu sunt bună la explicații, dar dacă nu ați înțeles let me know :)
Pasul 5. Desfacem șervețelul (ca în foto de sus-dreapta) deoarece, dintre cele trei straturi, se folosește doar primul! (cel cu model)
Pasul 6. Acest pas este foarte, foarte important. Nu trebuie să vă grăbiți și trebuie să fiți foarte atenți când întindeți șervețelul pentru a nu-l rupe sau a nu se crea bule de aer. Aplicăm un strat (nici prea subțire, dar nici prea gros) de adeziv pentru decoupage. Se așează cu grijă șervețelul și se aplică încă un strat de adeziv (dinspre CENTRU spre MARGINI).
Pasul 7. Pentru un aspect vintage, eu am aplicat pe muchii puțină patină de învechire. 
Pasul 8. Înainte de a asambla cutia, am lăcuit-o cu un lac special pe bază de apă, pentru protecție.
Iată și REZULTATUL:
Ei bine, sunt curioasă să aud păreri, sfaturi sau critici :) (atât despre cutie, cât și despre tutorial)
Până una-alta, drăgălașa asta așteaptă un suflet bun să o adopte. Dacă sunteți interesați, dați-mi de știre. 
Dimensiuni: 10,6x6,8x6 cm
Preț: 20 lei

Cam atât pentru moment. Nu uitați să vă înscrieți la CONCURS.
Vă doresc un sfârșit de săptămână minunat! 
Pupici! 

Later Edit: Cutiuța este rezervată :) Dacă vreți una la fel, vă rog să îmi trimiteți mesaj privat aici.

You Might Also Like

10 comentarii

  1. E foarte tare ideea. Si sora mea se ocupa cu astfel de "restaurari", iar rezultatul se pare e incantator. Eu nu am atata rabdare, dar imi place sa apreciez munca altora. Mult spor in continuare!
    P.S.: Comenteaza & Distribuie acest articol si poti castiga un voucher de 50 de euro: http://zaombla.blogspot.ro/2014/09/pe-unde-am-mai-cutreierat.html
    Daca te-ar interesa si niste aranjamente florale, citeste aici: http://zaombla.blogspot.ro/2014/09/floraria-mobila-ajuns-si-in-casa-mea.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos :) Pe lângă meșterit lucrușoare, îmi place să le recondiționez pe cele vechi. Cu siguranță vor mai urma și alte idei, poate chiar și tutoriale.

      Succes și ție cu blogul! Te pup :*

      Ștergere
  2. Foarte interesant si folosotor articolul. Felicitari pentru rezultat, arata minunat si cred ca isi va gasi repede un proprietar! <3
    Ca un mic sfat sau propunere... ai putea sa captusesti cutiuta cu fertu colorat sau cu un alt gen de material care ar putea sa ii dea un alt aspect, poate chiar si o alta intrebuintare!? Bafta la cat mai multe vandute! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc din suflet! Mă bucur că este pe gustul tău :)
      M-am gândit și la căptușeală, dar încă nu am testat să văd cum iese. Mersi de propunere, voi ține cont :D

      Te pup! :*

      Ștergere
  3. Ce idee! Chiar foarte, foarte draguta cutiuta! Multumim de idee. Te pup

    http://voxofvanity.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. wow! this diy is very fabulous
    a big kiss
    http://tr3ndygirl.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Vai cat e de frumos rezultatul. Arata minunat, draga ma.

    Te pup.

    www.miu-miu.ro

    RăspundețiȘtergere

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook