February Treasures

10:00

Chiar dacă sesiunea s-a încheiat, timpul meu liber este aproape inexistent. Fiind ultimul an de facultate (mai precis ultimele luni..) sunt nevoită să acord prioritate licenței. Cu toate astea, mă lupt să mă organizez astfel încât să nu renunț la alte activități. Se pare că de data asta chiar am reușit. Nu vreau să mă laud, dar agenda mi-a fost prietenă de nădejde. Mă bucur că am fost mai constantă în postări și pot să vă anunț cu drag că mai am câteva pregătite. În ceea ce privește lucrușoarele, m-am ocupat atât de comenzile voastre, cât și de o mică surpriză pe care v-o pregătesc: o colecție de cerceluși unicat.

Astăzi am revenit la datorie cu o postare de tip ”favoritele lunii”, pe care am decis să o personalizez, dându-i o altă denumire. O să vă povestesc despre câteva produse folosite în februarie, produse ce m-au surprins în mod plăcut. Începem?
Gelul de duș Nivea Supreme Touch l-am primit de la o prietenă și sunt super-mega încântată de el. Miroase demențial, iar pielea rămâne catifelată și parfumată.
Anti-perspirantul Powder Touch este unul dintre puținele deodorante cu care mă înțeleg bine. Are un parfum discret și rezistă multicel.
Crema de noapte Nivea Pure&Natural am furat-o de la mama. Îmi place că intră repede în piele, nu lasă tenul uleios și hidratează (că doar asta promite, nu? :) )
Probabil ați auzit deja de noua gamă Gerovital Happiness. V-am zis că mi-am achiziționat demachiantul cu caise pentru ten uscat. Zilele acestea o să vă povestesc mai pe larg despre el, deoarece m-a surprins foarte plăcut. 
Deși îl am de ceva vreme, fondul de ten Rimmel London Lasting Finish 25h rămâne pe podium, alături celelalte produse descoperite în luna februarie. De ce? E simplu. Îmi place foarte tare :)
În anotimpul rece (și nu doar atunci), mânuțele noastre au nevoie de maximă atenție. Eu sunt fan cremă de lăbuțe, iar azi vă recomand Balea cu coacăze. Are un ambalaj practic, un miros fantastic și oferă mâinilor îngrijirea necesară. 
Alt produs de care sunt încântată și miroase bine, bine este șamponul Ultra Doux de la Garnier. Toată iarna am avut părul fragil, aspru.. dar acest șampon m-a scăpat de problemă. 
Cam atât deocamdată. Ne revedem curând.
Pupici!

You Might Also Like

2 comentarii

  1. fondul de ten de la Rimmel mi se pare tentant...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu l-am luat după ce am citit multe review-uri pozitive despre el. Ce-i drept, își merită pe deplin banii :)

      Ștergere

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook