Summer wishlist

10:00

Bună dimineața!
Sunt tare mândră de mine că am reușit să mă țin de blog zilele astea. Stresul cu licența nu s-a dus deoarece mai am examenul (uff... urât, urât) și susținerea proiectului la care am muncit în ultima perioadă. Sper să treacă totul cu bine și să mă pot relaxa cum se cuvine după atâta bătaie de cap. 
Cum spuneam, în pauzele pe care mi le acord singură, îmi ocup timpul cu orice altceva, numai școală nu. Așa se face că în ultimele zile am tot bântuit după hăinuțe. 

În general, îmi place să achiziționez lucrușoare direct din magazin pentru a fi sigură că vin cum trebuie pe mine, că îmi place materialul, dimensiunea și alte treburi de genu'. Nu mi-am comandat niciodată haine online, dar îmi cam surâde această idee. La noi sunt destul de puține site-uri (cel puțin din câte știu eu) care oferă lucrușoare la prețuri faine, dar am aflat de prin blogosferă de câteva site-uri asiatice. 

Unul dintre acestea este Choies. Am găsit la ei multe lucruri faine, care îmi fac cu ochiul. Îmi place că oferă transport gratuit pentru majoritatea produselor (verificați colțul stânga-sus al produsului dorit). Dacă ați comandat ceva la care trebuie să plătiți costul transportului, adăugați un produs din categoria free shipping și întreaga comandă va fi expediată cu transport gratuit. Tare, nu?

Hai să vă arăt ce mi-a plăcut mie :)

1. Rochiță înflorată, perfectă pentru vară! Am făcut o pasiune pentru astfel de imprimeuri. O găsiți aici.    
 2. Nu sunt adepta salopetelor, dar asta chiar îmi place. E colorată, veselă și are dantelă. O găsiți aici.

3. Că tot vorbeam de dantelă, am mai dat peste o bluză superbă. Vă place? O găsiți aici 
 4. Sunt fan cireșe, iar topul asta este bestial. Îl vreeeau! Îl găsiți aici.
5. Nu puteam rata nici gentuțele. Ce ziceți de cea cu față de cățel? O găsiți aici, împreună cu multe alte modele.
 6. Chiar dacă e puțin cam piperată la preț pentru bugetul meu, mi-a plăcut mult și cea cu pepene. Nu-i așa că e perfectă pentru vară? O găsiți aici
7. Sunt în căutarea unui nou costum de baie și am zărit aici unul fain. Culori și fundiță, ce-și mai poate dori o fată? :)
 8. Am făcut o mică obsesie pentru albastru, așa că am vrut să vă arăt și acest costum de baie. Ce ziceți? Îl găsiți aici

Ar mai fi muuulte, muuulte produse de arătat, dar mă rezum aici deocamdată. Sunt curioasă ce părere aveți despre ce am ales: vă plac? Ați comandat de pe Choies până acum? Dar v-ar încânta?
Vă doresc o duminică liniștită!
Pupici!

P.S. Au multe promoții. Întrați pe site și vedeți despre ce este vorba :) 

You Might Also Like

2 comentarii

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook