Ghici ce se ascunde în cutia mea? || Giveaway

07:38

Hello!
Dacă v-ați prins de pontul oferit (dacă nu, uitați-vă din nou la titlu), astăzi am o postare specială. Sunt convinsă că așteptați de mult un concurs și ce motiv mai bun să am pentru a organiza unul, dacă nu chiar aniversarea blogului? Nici mie nu-mi vine să cred, dar da, a trecut un an de la prima postare

Nu vreau să fac o retrospectivă acum, dar consider că am evoluat, că am crescut alături de voi. Din acest motiv vreau să vă mulțumesc că sunteți și ați fost lângă mine. Așa cum v-am mai spus, motivul pentru care am creat blogul a fost acela de a arăta tuturor lucrușoarele meșterite cu multă dragoste. Am început cu pași mărunți, invitându-vă în lumea mea, v-am arătat creațiile mele, dar pe parcurs, am abordat și alte subiecte, iar feedback-ul oferit de voi a fost peste așteptări.

O să las pălăvrăgeala acum și o să trec la subiectul principal și anume premiul pus la bătaie. Este vorba despre cufărașul de mai jos, pe care l-am decorat chiar eu. Atenție! Nu vine singur, ci însoțit de o surpriză. Deocamdată ”identitatea” surprizei este secretă :))

Pentru a vă înscrie, trebuie să completați formularul de mai jos. Regulile sunt ușoare așa că sper să nu întâmpinați probleme. Dacă aveți neclarități, mă puteți contacta oricând cu un mesaj aici. În formular, vi se cere să apreciați și să vizitați pagina Made by IrinaR, să distribuiți în mod public această postare (+ să îmi lăsați link-ul de share), dar și să îmi scrieți un comentariu mai jos cu răspunsul la întrebarea: ”Ce crezi că se află în cufărașul oferit ca premiu? ”. Opțional, vă puteți abona la GFC. Acest lucru vă va aduce o șansă în plus, dar să nu uitați să-mi lăsați în căsuța corespunzătoare și numele cu care v-ați abonat.

Vă mai spun doar că giveaway-ul ține până în data de 11 septembrie (ora 12:00), iar câștigătorul îl voi anunța la scurt timp după încheierea concursului. Vă urez succes și vă aștept să vă înscrieți în număr cât mai mare! Pupici! ^_^ 

a Rafflecopter giveaway

You Might Also Like

39 comentarii

  1. In cufaras cred ca se ascund niste produse cosmetice :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Produse handmade :) realizate de manutele tale dibace.

    RăspundețiȘtergere
  3. Un colier handmade sau orice alt tip de bijuterie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca in cufaras se afla ceva bijuterii hand made by manutele tale dibace! :)
    La multi ani blogului tau!
    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca in cufaras se afla produse handmade
    GFC ENE

    RăspundețiȘtergere
  6. In cutie se ascund cateva obiecte MUST HAVE pe placul tuturor :). Probabil produse cosmetice.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca in cufaras se ascunde o pereche de cercei din fimo.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cred ca in cutie se afla un accesoriu handmade

    RăspundețiȘtergere
  9. Cred că în cufăr se află o brățară handmade.
    GFC: Tina Mihalcea

    RăspundețiȘtergere
  10. Produse handmade facute de tine, cu siguranta ..si poate un mic produs cosmetic ! :) ..multumin pentru concurs, pup ! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu gasesc butonul pentru abonare GFG,cum procedez?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi cer mii de scuze :)
      Am rezolvat acum. Il gasesti in partea dreapta "LOVELY FOLLOWERS" :) Succes!

      Ștergere
  12. Un colier handmade sau o bratara .

    RăspundețiȘtergere
  13. Un set de bijuterii handmade si un ruj.

    RăspundețiȘtergere
  14. Sigur o sa fie o bijuterie care sa-mi placa

    RăspundețiȘtergere
  15. Cred ca se afla un produs homemade sau un prdus cosmetic :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Cred ca sunt produse cosmetice :D. Multumim de concurs .

    Gfc: Cristina Ramona

    RăspundețiȘtergere
  17. Ceva frumos creat de tine,un lantisor,o bratara...un set <3

    RăspundețiȘtergere
  18. Alexandra Marina28 august 2015 la 12:20

    Accesorii handmade <3

    RăspundețiȘtergere
  19. Bijuterii handmade, facute de manutzele tale dibace.

    RăspundețiȘtergere
  20. Produse handmade facute cu mult drag de tine pentru aceasta aniversre .
    FB:Janeta Ivan

    RăspundețiȘtergere
  21. Cred ca se afla un produs cosmetic si produse handmade.
    fb geo georgiana

    RăspundețiȘtergere
  22. in cufaras cred ca sunt ori produse cosmetice,sau bijuterii hanmade :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Cred ca bijuterii handmade....
    Claudia Claudia

    RăspundețiȘtergere
  24. Cred ca se afla cercelusii Fimo pe care i-ai facut ....pupici <3

    RăspundețiȘtergere
  25. cred ca se afla o bijuterie handmade- o bratara

    RăspundețiȘtergere
  26. in cutie cred ca se afla niste produse cosmetice sau bijuterii handmade .

    RăspundețiȘtergere
  27. Cred ca in cufarasul oferit ca premiu se afla niste lucrusoare hand-made facute chiar de tine,cu mare drag !?
    O zi minunata iti doresc !!

    RăspundețiȘtergere
  28. Eu cred ca in minunata cutiuta se afla accesorii handmade si un produs cosmetic!

    RăspundețiȘtergere
  29. Cred ca se ascund ceva bijuterii hand made! :D

    RăspundețiȘtergere

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook