Inapoi la modelat

08:09

Buna dimineata!
Iata ca a venit si ziua de joi. Mai e atat de putin si vine weekend-ul... de abia astept :) Am vazut prognoza meteo si se pare ca vara se intoarce pentru o scurta perioada. Din acest motiv, o sa profit de vremea calda pentru a mai poza niste tinute. Mi-e aproape imposibil sa fac acest lucru in timpul saptamanii deoarece ajung destul de tarziu acasa. Dar asa e cand muncesti..

Apropo de acelasi subiect, saptamana asta am fost tare productiva. Da, chiar ma laud, desi nu-mi sta in fire. Dar cum sa nu fiu modesta daca aproape in fiecare seara am mesterit accesorii noi? Mi-era destul de dor de modelat, asa ca m-am ocupat mai mult de fimo. Azi vreau sa va arat doua inele nou-noute, cu floricele modelate MANUAL, fara ustensile speciale. Bazele sunt din bronz si sunt reglabile. Pretul unui inel este de 12 lei. Daca va place, dati de stire cu un mesaj pe facebook sau chiar mai jos, in casuta de comentarii.

Cam atat pentru azi. Nu uitati de concurs! Va pupacesc si ne revedem curand cu o noua postare :*

You Might Also Like

6 comentarii

  1. Foarte frumoase, e bine ca mai ai timp, eu am renuntat :). Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc ^_^ Incerc sa-mi fac, macar acum, pana incepe scoala :)
      Te pup!

      Ștergere
  2. Buna ! Ce mult ma bucur ca ti-am descoperit blogul pentru ca faci niste lucruri minunate ! Am deschis pe blogul meu o provocare la un mic tag , daca vei alege sa raspunzi la el eu iti multumesc mult ! https://norutb.wordpress.com :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hey! Multumesc din suflet! ^_^

      Cu siguranta voi raspunde provocarii :) Te pup!

      Ștergere
  3. Foarte frumoase inelusele. Esti foarte talentata <3. Sa nu renunti niciodata la ceea ce te face fericita, indiferent de circumstante!

    http://suzysdream.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos pentru cuvintele acestea! Inseamna foarte mult pentru mine :*

      Te pup!

      Ștergere

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook