Cufăr vintage || De septembrie...

09:00

Neața, oameni frumoși!
E miercuri și eu mă gândesc deja la sfârșitul de săptămână care se apropie cu pași repezi. Ei bine, poate nu chiar atât de repezi, dar e frumos să visăm la asta. Am văzut că v-a plăcut tutorialul pe care l-am postat zilele trecute, iar acest lucru nu poate decât să mă bucure. Mai am câteva idei pregătite pentru voi, îmi mai trebuie doar puțin timp liber și vreme frumoasă - să iasă pozele bine :)

M-am lăudat că în weekend am fost hărnicuță și am meșterit, așa că eram datoare și cu fotografii care să ateste acest lucru. Pentru asta, azi m-am gândit să vă fac cunoștință cu un cufăr deosebit. Nu prea mă laud de fel, dar trebuie să recunosc că îmi place enorm de mult cum mi-a ieșit cufărașul ăsta. L-am pictat în două nuanțe de baiț, atât în interior, cât și la exterior, și l-am decorat cu șervețel. Pe muchii, am aplicat și puțină patină pentru un aspect vintage (doar mă știți, nu? ). La final, am dat un strat de lac protector și gata. Ce ziceți? Vă place?

Dimensiuni: 17 cm x 13 cm x 8,5 cm (L x l x h)
Preț: 46 lei

Culorile pot diferi in functie de setarile monitorului

You Might Also Like

4 comentarii

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook