Dantela - nelipsită din dresing-ul meu

12:00

Hello!
Ce faceți drăguților? V-ați trezit? Știu că e weekend, și mai știu și că e duminică deci leneveala e la putere. Cu toate că îmi propusesem să vă surprind la început de săptămână cu o nouă postare, nu am mai rezistat și am zis că trebuie să vă arăt neapărat noua mea rochiță. Dacă mă urmăriți pe rețelele de socializare, probabil deja ați văzut un preview. Daca nu, nu-i nimic. Vă arăt eu acum poze, să mă laud, nu? :)

În postarea trecută vă povesteam de planurile pe care le am pentru acest sfârșit de săptămână. Ei bine, minunea s-a întâmplat și am reușit să mă țin de ceea ce mi-am propus. Cum vremea a fost superbă, chiar mai cald decât îmi puteam imagina pentru perioada aceasta, am zis că e păcat să pierd timpul stând în casă. 

Zis și făcut. După un Oreo Shake alături de fetele mele dragi (hi hi) și o tură de shopping, ne-am ocupat de fotografii. Am purtat o rochiță din dantelă, pe care am luat-o acum vreo lună din Auchan. Era la reducere și cum eu sunt fan dantelă, nu m-am putut dezlipi de ea :)) La capitolul ”De încălțat”, am ales perechea de platforme negre. Îi aveam de mult în wishlist și mă bucur că i-am găsit pentru că îmi plac la nebunie. 

Astea fiind spuse, ce părere aveți? Vă place ținuta mea de weekend? Puuupici și duminică frumoasă! Ne revedem curând! :)

You Might Also Like

8 comentarii

  1. Foarte frumoase, iti sta foarte bine :). Eu nu am nimic cu dantela :)), dar poate pe viitor imi.voi lua, si ma bucur ca ai reusit sa te tii de planuri, eu sunt precum Rapunzel inchida intr un turn :((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hi hi.. multumesc frumos, draguta! :*
      Dar tu.. ce-ai patit? :(

      Pupici multi!

      Ștergere
  2. Foarte frumoasa rochita ta...am si eu una asemanatoare doar ca este albastra

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersiii :* Ma bucur ca iti place. Cred ca si pe albastru vine superb <3

      Ștergere
  3. Ce frumoasa e rochia, chiar nu ma asteptam sa fie din Auchan; iti vine foarte bine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, Cristina! :*
      Da, surprinzator.. chiar e din Auchan :D

      Pupici!

      Ștergere
  4. E foarte draguta rochia, si eu sunt topita dupa dantela, am peste 5 rochii dantelate si tot as mai vrea. Pupici.
    http://lifeisloveandmakeup.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook