DIY: Suport pentru cercelusi

09:00

Bună dimineața!
E din nou luni, iar eu sunt pregătită de o nouă săptămână. Da, ați citit bine. Chiar dacă sunt încă somnoroasă la ora asta, vă asigur că nu o să râmân prea mult în starea asta :)) Weekend-ul ce tocmai a trecut a fost unul destul de plin și mă bucur că am reușit să fac cam tot ce mi-am propus. 

Pe lângă treburile ”casnice”, mi-am petrecut destul de mult timp și cu activitatea mea de suflet: meșterit. Sâmbătă de dimineață am început în forță, am participat la un mic atelier de decoupage organizat de Galeria Creativ. Asta a fost încălzirea, căci acasă am lucrat aproape toată ziua în atelierul meu personal. Așa cum v-am promis, m-am ocupat și de un nou tutorial. Preview-ul de pe facebook am văzut că a prins foarte bine și vreau să vă mulțumesc din suflet. Fără să mai pierd vremea, vă invit să urmăriți și să încercați noul DIY. 

Materiale necesare:
* Ramă foto
* Șervețel decorativ
* Dantelă
* Pensule și o foarfecă
* Vopsea acrilică
*Adeziv pentru Tehnica Decoupage
* Lac (pentru protecție)
Pasul 1. Îmi place foarte mult tehnica șervețelului (alias Decoupage) și din acest motiv am ales să o folosesc și pentru acest tutorial. Așadar, primul pas constă în finisarea ramei cu ajutorul unui șmirghel fin (doar dacă este nevoie). Se continuă apoi cu pictatul.  Eu m-am gândit să vopsesc marginile ramei cu vopsea acrilică de culoarea untului.
Pasul 2. Pentru interiorul și spatele ramei am ales să folosesc baiț. Nu l-am inclus în fotografia cu materialele necesare deoarece ideea asta mi-a venit ulterior, dar voi puteți folosi fără probleme vopsea acrilică. Totul ține de imaginația voastră :)
Pasul 3. Pentru a decupa modelul dorit de pe șervețel puteți folosi metoda pe care v-am prezentat-o aici. După cum vedeți, eu am ales de data aceasta niște fluturași. 
Pasul 4. După ce s-a uscat vopseaua, puteți trece la decorarea ramei. Reiau povestea din primul tutorial și vă reamintesc faptul că trebuie să dați un strat nici gros, nici subțire de adeziv special pentru tehnica șervețelului, să adaugați cu MARE grijă primul strat al șervețului ales (cel imprimat) și să mai dați un strat de adeziv.  Lăsați apoi rama la uscat.
Pasul 5. Eu am mai folosit vopsea acrilică bleu, pe care am aplicat-o din loc în loc pe ramă. Nu e necesar, ține din nou de ideile voastre și de felul în care vreți să iasă produsul final. Nu uitați să lăcuiți rama la șfârșit cu lacul special!

Pasul 6. Fiind un suport de cerceluși, trebuie să avem și de ce anume să-i agățăm, nu? Ei bine, pentru asta eu am folosit dantelă. În funcție de rama pe care o decorați, aveți mai multe ”opțiuni” de prindere a dantelei. Rama mea era întreagă, adică nu-i puteam desprinde spatele așa că am ales să lipesc dantela în margini cu adeziv. Dacă faceți ca mine, va trebui să dați o cantitate măricică de adeziv și să lăsați până se usucă bine. O altă variantă ar fi prinderea cu piuneze :)
Deci, ce părere aveți? Vi se pare greu sau ușor? 
Mi-ar face o mare plăcere să văd ce ați meșterit și voi. Îmi puteți trimite fotografiile pe Facebook și, desigur, orice întrebare, nelămurire sau idee pe care o aveți. 

Vă pupăcesc și vă doresc o săptămână superbă!

You Might Also Like

12 comentarii

  1. Ce interesant! Nu am mai vazut ideea asta pana acum! Esti foarte talentata, Irinuca! :*

    www.andreearistea.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow, super idee, iar suportul arata foarte fain! :*

    Style O Sphera

    RăspundețiȘtergere
  3. A iesit super frumos <3
    Voi raspunde si tag-ului tau insa nu voi avea cui sa dau tag la randul meu :D. Din pacate nu prea imi permite timpul sa fiu activa pe bloguri :(

    Oricum, super tutorialul.
    Pupici :* !

    http://suzysdream.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Sinziana :)

      Abia astept sa citesc postarea cu tag-ul. Nu-i nimic daca nu-l poti da mai departe :) Pupici! :*

      Ștergere
  4. foarte faina idee, cred ca o sa incerc si eu..tot timpul imi pierd cerceii :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, poti incerca varianta cu piuneze. Merge mai usor decat cu adeziv :)

      Ștergere
  5. Foarte frumos rezultatul final, felicitari! la cat mai multe articole de genul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet! Cu siguranta, vor mai urma multe astfel de postari :)

      Ștergere

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook