Simple look || Blugi rupți și tricou alb

09:00

Neața!
Weekend-ul e la un pas distanță, iar eu sunt atât de fericită. Cred că și voi, nu? Ei bine, deja mi-am cam planificat cele două zile libere. Unul din lucrurile pe care vreau să le fac este acela de a realiza un mini shooting foto. În timpul săptămânii ajung destul de târziu acasă (pe motiv că... muncă), iar acum s-a mai micșorat și ziua. Deci, șansele sunt foarte mici să reușesc să fac ceva după-amiza.

Cu toate astea, acum două zile am reușit să mă sincronizez cu Alina și să ieșim la o scurtă plimbare înainte de înserat. Am profitat și am făcut și câteva fotografii. După cum o să vedeți mai jos, am fost îmbrăcată lejer, piesele principale ale ținutei fiind blugii rupți și tricoul alb. Cred că această combinație este una dintre cele mai des întâlnite, probabil pentru că blugii sunt obiectul vestimentar nelipsit din garderoba noastră.

Mi-am dorit o ținută comodă, dar nu foarte sport, așa că am îndoit blugii în partea de jos și am ales să port pantofiorii de la H&M, pe care i-ați văzut aici. Sunt suuuper comozi și îmi place faptul că sunt înflorați. Voi ce părere aveți? Purtați blugi rupți? 

Pupicei și zi ușoară! Ne revedem curând :)

You Might Also Like

6 comentarii

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook