Sunflower and rainy days

19:11

Hello!
Nu știu cum e la voi, dar la Brașov toamna și-a intrat în rol. Nu pot să spun că îmi pare rău, ci doar că aș vrea niște zile libere, să lenevesc în pat, la filme, cu un ceai cald alături. Deocamdată e doar un vis căci ”fie ploaie, fie vânt” ne îndeplinim obligația de a merge la muncă. Să nu mai menționez că în câteva zile începe și facultatea, și să vezi atunci :)

Până una-alta, m-am gândit să vă duc puțin cu gândul la vara ce tocmai a trecut. Cum o să fac asta? Păi arătându-vă un cufăraș special, pe care l-am realizat acum câteva zile. Mi-a plăcut enorm forma sa și am stat ceva până m-am decis ce șervețel să folosesc pentru decorat. Am ales într-un final floarea soarelui ca piesă de bază și am accesorizat-o cu dantelă și patină de învechire. De asemenea, trebuie să mai menționez că am vopsit cufărul cu baiț și l-am lăcuit pentru protecție :)

Ce ziceți? Vă e dor de vară sau vă bucurați de venirea anotimpului rece?
Pupicei! :*

You Might Also Like

5 comentarii

  1. Cat de frumos este, si la mine ploua, dar recunosc ca am norocul de a sta în vârful patului în timpul zilei și sa fug de ploaie. Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Am si eu norocul asta seara cand vin de la munca si doar pana incepe facultatea :))
      Pupici!

      Ștergere
  2. este minunata cutiuta, te binedispune!
    ploua tare la mine acum!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos este...nici nu mi-ar fi trecut vreodata prin cap sa decorez o simpla cutiuta astfel :D

    RăspundețiȘtergere

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook