Black & White || Cu topping de Pink

21:19

Mereu sunt în pană de idei când vine vorba de ales titlul unei postări. Probabil și acum te-am indus în eroare, dar recunosc.. nu vorbim despre prăjituri delicioase sau bomboane colorate. Azi vorbim despre ținute. Nu orice fel de ținute, ci unele mai primăvăratice că doar vine 1 Martie, nu?


Cred că ți-am zis și în postarea trecută că aștept cu mare nerăbdare căldura. M-am cam săturat să port zece cojoace, ghete, fular și alte accesorii groase. Vreau să iasă soarele, să mă bucur flori și copaci înfloriți, să-mi țină de cald un cardigan pufos și.. cam atât.

Duminică vremea a fost mai drăguță la Brașov așa că am ieșit puțin la plimbare, să profit de oportunitatea asta. Nu am renunțat la ștrampii mai grosuți, dar mi-am luat fustița. Am ochit-o acum o săptămână în New Yorker și am dat pe ea doar 25 lei. Mi se pare foarte potrivită pentru perioada de tranziție deoarece este ușor grosuță. Un alt atuu este faptul ca are.. buuuuzuunare <3 

În partea de sus, am purtat o helancă colorată și cardiganul meu drag, pe care îl găsești aici. În picioare am purtat ghetuțele de la TeX. Le-am prins la ofertă acum vreo lună și sunt super comode și călduroase.

Te las cu fotografiile, dar spune-mi sincer.. ce părere ai despre ținuta mea?
Pupicei!


You Might Also Like

4 comentarii

  1. Imi place foarte mult combinatia, probabil eu as fi ales o helanca neagra doar or .ca imi place mie negrul. Cardiganul e piesa de rezistenta, .ca sa zic asa. Imo place foarte mult. Chair de pe site ul Shein l.ai luat?De mult as vrea sa imi de acolo cate ceva, dar ma retine ceva. Sung ok produsele?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu tot la negru ma gandisem initial, dar apoi am zis ca e cazul sa am si o pata de culoare :D
      Da, de pe SheIn este. Eu il am de anul trecut si sunt extrem de incantata de el (nu doar de reclama sau ceva). Este grosut si materialul este foarte bun.

      Ștergere
  2. imi place tinuta ,iar fustita este super ,imi place mult si ai o pata de culoare de toata frumusetea ,felicitari

    RăspundețiȘtergere

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook